Създаден изцяло от жени за жени, BOSS ALIVE е аромат, за тези, които живеят смело, a да отстояват себе си е най-голямата им сила.
Вдъхновението
С участието на четири талантливи жени – Ема Робъртс, Лора Хариър, Бруна Маркезин и Клоуи Бенет, кампанията дава своя уникален поглед върху преживяванията, които най-силно карат всяка от тях да се чувства жива.
Любим химн от 90-те – песента What’s Up на 4 Non Blondes е заразен мотив, който се развива от тананикане в началото, до обща екзалтация в споделения момент на радост.
Сигурни сме, че и вие ще сте почувствате така след като изгледате видеото:
BOSS ALIVE е плодово-дървесен аромат от известния „нос" Аник Менардо, която споделя: "Трябва да да го усетиш – не прилича на никой друг аромат, той е нещо силно, чувствено, гурме и едновременно елегантно и семпло. Мисля, че такава е и жената BOSS.”
Флаконът
Елагантният флакон е създаден от немския дизайнер на бижута Амели Райх. С правоъгълна форма и изработен от тежко стъкло, oбгърнат в рамка от златен метал – осезаемо напомняне, че щастието може да бъде намерено във всеки един момент.
Женският поглед
Съпътстващ документален филм разказва повече за жените зад аромата и за неговата кампания. Парфюмеристът Аник Менардо, дизайнерът Амели Райх, режисьорът Ребека Злотовски и фотографът Колие Шор се присъединяват към четирите лица на кампанията, в разговор за техните лични моменти на самореализация, смели постъпки и щастие.
Жените обсъждат автентичността, смелостта и собствената си представа за успех и разкриват, че да бъдат в своите творчески светове е това, което ги кара да се чувстват живи.
Документалният филмпредставя пълната история зад аромата, започвайки от концепцията и дизайна до посланиците и кампанията.