Фотография: Chanel
Вероятно уводът ще ви се стори леко лиричен, но в началото на май, може би в първия по-топъл (разбирайте: нормален) ден от годината като цяло, имахме възможността да се докоснем до N°1 DE CHANEL. И от първа ръка (за да използвам pun intended) да усетим чувството на отдаденост, красота и отговорност към природата.
Страхотният екип на марката, с когото също имахме удоволствието да се запознаем - вече на живо, отвъд мейлите в последните години, бързо ни ориентира в интимната обстановка и докато съвсем спонтанно разсъждаваш дали да избереш вода или протеинов сок за времето на презентацията, някак осъзнаваш, че хубавите неща никога не се случват случайно. Те се планират, разработват, подобряват и чак след това остават в съзнанието ти.
Само че когато в главата ни са липсата на сън, 1843436287-те неща, които да свършим до края на деня и стреса под всички негови други форми, случва се да пропуснем грижата за кожата. Точно това е философията зад новата линия на любимия бранд - той поднася на сребърен поднос нова генерация skincare и грим продукти, които директно атакуват и коригират пет от първите признаци на стареене. Със съвсем минимални усилия от наша страна.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ТАМ, КЪДЕТО РАСТАТ КАМЕЛИИТЕ НА CHANEL
Главната роля е поверена на екстракта от червена камелия. Любимото цвете на Мадмоазел Шанел е комбинирано с 97% изцяло натурални съставки, които изграждат колекцията и основните елементи в нея - фон дьо тен, балсам за устни, околоочен контур, мист за лице, почистващ продукт, лосион, крем за лице, чиято опаковка позволява многократна употреба, както и серум, разполагащ със специална пипета, която сама "изтегля" необходимото количество за зоната на лицето и шията.
Отвъд часовете, прекарани в лабораториите на марката, акцент е поставен и върху екологичната отговорност. Опаковките на N°1 DE CHANEL са изработени от по-светло стъкло, капачките им са направени от 90% материали на биологична основа, а класическият хартиен етикет с информация за състава и употребата е заменен от директно отпечатан QR код.
Разказвайки всичко това, длъжни сме да попитаме. Дали сте чували термина "сенесценция"? Ние не бяхме, но се оказа, че точно той дефинира стареенето на кожата. Изненада! То започва много (ама наистина много) преди изобщо да предположим, че е възможно. Затова имайте предвид, че запазването на кожната бариера, дълбоката хидратация и онова чувство на сияйност, което дори хората през четири бюра в офиса ще забележат, не може да мине без Chanel. N°1 DE CHANEL.
Вижте повече на chanel.com.