Гримьорите на "Еуфория" пускат бранд гримове

Величественият екип, който наложи блестящия тренд, представя своя линия.

Мрачната гимназиална мелодрама на HBO "Еуфория" помогна за началото на вълна от максимализъм в грима. А сега главният дизайнер Дони Дейви и създателите на шоуто продължават този плам с грим бранд, посветен на сериала.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: СТРАШНИТЕ ВЪПРОСИ, КОИТО НОВИЯТ СЕЗОН НА "ЕУФОРИЯ" ПОВДИГНА

Когато проектът дебютира през лятото на 2019 г., грим тенденциите се въртяха около Кардашиян и правилното скулптуриране. Но това, което се появи на екрана по време на онези странни епизоди, беше ярка като бонбон очна линия, кристали по очите, големи вежди и брутално изтеглени котешки очи (вече знаем, че за тях се използват лепенки)!

Не след дълго всички тийнейджъри (а и не само) поискаха да имат грим като на героите. Даже фразата "Euphoria грим" се използваше многократно от инфлуенсъри и фенове в Instagram, опитващи се да пресъздават визиите.

Дони Дейви, ръководител на грим отдела, се оказа с милиони нови последователи, спечели "Еми" за работата си и казва: "Продължавам да виждам ефекта от поколението Z, което прави свои собствени интерпретации на грима Еуфория".

Така десетки гримьори зад кулисите на ревюта цитираха сериала като вдъхновение.

"Фантазирах си за: "Само ако това съществуваше", казва Дейви за момент, който помни. Така се стига до пускането на марката грим Half Magic от нея и творческия екип на "Еуфория" с подкрепата на A24 - студиото Midas-touch, което продуцира шоуто.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЦВЕТЯ В ГРИМА? ЗАЩО НЕ!

Гримьорката обяснява, че линията е нещо повече от екцентрични продукти. Това са предложения, които носят енергията на главните герои.

"Като филмов и телевизионен артист, аз не просто гримирам и тръгвам. Идеята е гримът да издържи през всички часове снимки и всички емоции на героите", казва още тя.

Дори актьорите, когато отварят тубичка с червило или гланц за очи винаги питат: "Получавам ли и уникален аромат? Трябва ли да нанеса няколко слоя? Колко време съхне?", обяснява Дони.

В резултат на това гримовете ще са в електрическо синьо и зелен лайм. Съхнат изключително бързо, без да са прашни.

Комплектът LipTrik също е проектиран да остава неподвижен. Той включва двустранна очна линия и крем за устни, наречен Mouth Cloud. Въпреки че има само две версии - фуксия Angel Rave и вдъхновен от 90-те и Magic Brownie, могат да се смесват и да се получават многобройни цветове.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЗЕНДЕЯ ОТНОВО ВЛЕЗЕ В ИСТОРИЯТА

Брандът има още холографски пудри за лице в розово злато и преливащо лилаво. Както и малки бижута за лице в пънкарски метални конуси или неонови шипове.

Що се отнася до личното предписание на Дейви, то е, че продуктите може да се използват както от възрастни, така и от тийнейджъри. Един ден може да си с блясък и неон по очите. После може да използваш същия продукт за мек цвят в устните. "Исках да бъде супер привлекателно", казва Дейви за лесните формули.

Е, докато чакаме да дойдат и на нашия пазар, можем да им се порадваме в тази галерия.

X