Бионсе с нова линия за грижа за косата

Поп дивата все още държи в тайна всички подробности около новото си начинание.

Ася Иванова 08 февруари 2024

Фотография: Profimedia

Винаги сме се възхищавали на перфектната външност на Бионсе и бе голямо щастие да разберем, че поп дивата ще пусне линия за грижа за косата. Това ще се случи още този месец, на 20 февруари.

29-кратната носителка на награда "Грами" използва социалната мрежа Instagram, за да сподели новината. Тя публикувайки загадъчно видео, включващо филмови кадри от салона на майка й Headliners в Хюстън, Тексас, където всъщност е и първата работа на Бионсе.

Импровизиран прожекционен екран показва откъси от видеоклипове от детството на певицата докато тя се разхожда в салона, вижда се и Тина Ноулс, махаща на камерата с малката си дъщеря. "Косата е свещена", гласи надписът на Бионсе, докато тя разкрива името на марката Cécred.

В архивните кадри с нейното семейство има различни моменти от грижата за косата - измиване на коса, сплитане и копринена преса. Влиянието на Тина Ноулс върху кариерата на дъщерите й е широкообхватно и то продължава и до днес. Първият клип на Бионсе с Destiny's Child към първия им хит номер едно "Bills, Bills, Bills" (1999), е заснет във фризьорски салон.

"Има сила в общността и бях свидетел на това, докато растях като дъщеря на собственик на салон", казва Бионсе пред Harper’s Bazaar през 2021 г. "Срещах толкова много жени предприемачи, на които се възхищавах. Лекари, дами със собствен бизнес, художници, учители, майки - всички те минаха през салона на майка ми. Видях от първа ръка как един салон може да бъде убежище за жените. Виждала съм колко много емоциите на чернокожите жени са свързани с нашата коса и с красотата ни", казва още тя. "Индустрията за красота не винаги разбира тези емоции и това, от което се нуждаем. Искам да изградя общност, в която жени от всички раси могат да общуват и да споделят тайни, за да можем да продължим да се подкрепяме и да се грижим една за друга. Искам да дам на жените пространство да почувстват собствената си сила и да разкажат своите истории. Това е силата," категорична е поп звездата.

Все още не е ясно какви продукти ще предлага Cécred, макар иска за търговска марка е подаден още през лятото на 2022 г.. В него е отбелязано, че компанията има право да произвежда продукти в грижа за косата, свещи, витаминни добавки, различни електрически инструменти за оформяне на коса, гребени, аксесоари за коса, калъфки за възглавници и още няколко категории.

X