Звездите просто обичат да посвещават времето си на красотата и поредното доказателство е beauty линията на Синди Крауфорд, която се впуска в грижата за косата.
Основателката на Meaningful Beauty пуска на пазара пет продукта, пряко свързани със здравето на косата, споделяйки, че при нея тя просто се е променила с възрастта.
"Много жени не започват да се грижат за кожата си, докато не забележат признаци на стареене. Мисля, че при мен беше така и с косата", разказва Синди. "След като родих децата, загубих част от косата си. Някак мислиш, че ще се върне и чакаш да се случи, но не беше така."
Крауфорд обмисля пускането на "лесна за използване" система срещу чупливост, дехидратация, пърхот и косопад още миналата година, но пандемията поставя плановете ѝ на пауза. "Предизвикателство бе да забавя темпото и да осъзная, че съм окей. Запитах се какво ще правя със себе си, но осъзнах, че с по-малък пълен график се чувствам по-добре."
Линията продукти се състои от шампоан, два вида балсам и два вида спрей, като всеки от тях може да бъде закупен поотделно, както и в цялостен комплект за 30- или 90-дневна интензивна грижа.
Основното вдъхновение зад колекцията? Отново е Кая. "Това, което обичам в нея и цялото поколение е, че са много по-склонни да експериментират. Не се страхуват да подстрижат косата си, да я боядисат в розово. Напомни ми, че тази индустрия не би трябвало да е нещо, което кара жените да се чувстват по-малко от това, което са."
"Целият смисъл е да имаме възможност. Това е инструментът, даващ ни увереност. Има неща, които бих била ужасена да опитам, но красотата трябва да е забавна", казва още Синди.
Моделите на 90-те могат някои неща, само както ги могат моделите на 90-те. Точка.