Beauty брандът на Дженифър Анистън обещава красива и здрава коса

Забравяте за всички bad hair дни, ако се доверите на екранната Рейчъл Грийн и LolaVie.

Димитър Андонов 09 септември 2021

Още през 90-те Дженифър Анистън наложи нови стандарти в разбиранията за косата и оттогава насам моментът за собствена линия продукти, посветени на грижата за нея, е изключително очакван.

След като миналата седмица тя използва официалния си Instagram акаунт, за да "тийзне" новото си начинание LolaVie, големият му дебют вече е факт.

"Честно казано, косата винаги е била трън в очите ми", споделя звездата от "Приятели" пред Forbes. "Майка ми ме остави да правя каквото искам. На 13 години беше дълга до дупето. Отразях я като Дороти Хамил и не спирам да плащам за това решение. Опитвала съм всичко - от яйца и майонеза до авокадо. Каквото се сетите, пробвала съм го."

Именно bad hair дните (въпреки че трудно можем да си представим, че има такива) я карат да създаде LolaVie. Базираната изцяло на растителни и натурални съставки линия е подходяща за вегани, не е тествана върху животни, а всички продукти в нея са без силикони, парабени, сулфати, фталати, глутен и консерванти.

Първият голям проект е Glossing Detangler - мултитаскинг продукт, който разплита косата, подсилва блясъка с екстракт от лимон и предпазва от увреждане със семена от чиа. "Измислих как можем да съберем топлинен предпазител, витамини, хранителни вещества, блясък, жизненост и пълнота в едно."

Самата Джен разказа повече и в Instagram. "Здравей, свят! Запознайте се с @Lolavie 👋🏼. Работих върху този проект от дълго време и съм толкова развълнувана, че най-накрая ще мога да ви го представя. Целият ни невероятен екип вложи толкова усилия в създаването на тази линия и сме наистина горди да заявим, че е направена без лоши неща като парабени, силикон, сулфати, фталати и глутен. И, разбира се, без жестокост, защото обичаме животните. Предстои още много."

Към момента Джен ще се фокусира върху продуктите за коса, въпреки че източници близки до нея, докладваха за регистрирането на търговската марка още през 2019 г. с обещание тя да постави акцент върху грижата за кожата, ноктите и тялото. Какво ли предстои? Чакаме да разберем.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X