Красива и богата - мечтата е постижима!

Лидия Делирадева 24 септември 2019

Интересувате се от здраве и красота? Следите всички тенденции в бюти бизнеса и се възхищавате на блогърки и влогърки, които всеки ден опитват различни продукти, имат достъп до най-новите кремове, серуми и маски за лице? Тогава няма начин да не сте попаднали на информация за K-Beauty или корейската козметична рутина и философия - да бъдем красиви и съвършени, независимо от възрастта.

В България тази вълна се появи преди няколко години и все повече нашенки откриват магичната способност на азиатската козметика.

Какво е K-beauty?

Начинът, по който корейците се грижат за красотата си, е философия. Те имат изцяло различен подход към външния си вид. И докато много европейки измъчват епидермиса си със слънчеви бани и солариуми, азиатските дами бленуват за бялата порцеланова кожа без никакви несъвършенства. А за да се случи това, е необходимо да се полага специална грижа.

Любопитно е да се знае, че в миналото бялата кожа се е считала за признак на благосъстояние и високо обществено положение, защото селскостопанските работници са прекарвали на открито много време и кожата им е била естествено по-тъмна от излагането на слънце. Наред с това, в Далечния Изток чистата кожа понякога се разглежда и като признак на душевна чистота.

В 21 век обаче, младите дами, а и господа, се грижат за външния си вид, не само за да постигат хармония с вътрешното си аз, но и да имат по-голям шанс за успех в живота. Колкото и странно да звучи това за нас, европейците, в азиатските държави шанс за развитие имат не само тези, които изпъкват със знания, умения и желание, това става и с идеален външен вид. А за съвършенството трябват грижи.

Ако искате да се доближите до корейската философия на красотата, то трябва да следвате 10 прости стъпки в грижата си за кожата:

  1. Почистващо средство на маслена основа. Важно да се знае, че предварителното почистване, което премахва грима и замърсяванията на кожата е задължителна стъпка. Няма не искам, няма не мога - без него не става;
  2. Почистващо средство на база пенители. Време е за гел на водна основа. Така кожата ви ще се освободи от натрупаната мърсотия през деня;
  3. Ексфолиращ продукт. Тази стъпка не трябва да се прави всеки ден, но достатъчно често, за да се премахнат мъртвите клетки;
  4. Тоник.
  5. Есънс продукт.
  6. Серум, ампула и подобни. Тези три стъпки балансират рН на кожата и я правят по-гладка и сияйна. Те са с по-лека консистенция и проникват дълбоко в кожата;
  7. Маска за лице, тип "sheet mask”. Те озаряват, освежават и изглаждат кожата и... да, ефектът е видим само след 20 минути;
  8. Околоочен крем. Азиатските дами никога не пропускат грижата за очите си. Те трябва да изглеждат големи, блестящи и по детски невинни;
  9. Овлажняващ крем за лице. Без него кожата ще остане суха и ще изглежда състарена;
  10.  Слънцезащитен продукт. Кремовете срещу слънце са един от най-използваните продукти. Корейките знаят, че слънцето е най-големият враг на красотата.

На пръв поглед стъпките са много, но практиката показва, че ще са ви необходими не повече от 30 минути, за да ги изпълните. А какво е половин час, за да постигнете истинската красота и да запазите кожата си млада?

K-beauty обаче не е само начин да се грижите за себе си, но и мултимилиардна индустрия, която покори света. Красотата е бизнес и няма защо да го отричаме. Корейските козметични компании все по-често търсят пазар извън азиатската държава. Те се обръщат към България като начин да стъпят в Европа и да покажат своите най-нови и най-успешни продукти.

През последните няколко години Търговската секция на корейското посолство (КОТРА) успя да свърже много български и корейски козметични фирми, които вече успешно работят заедно. "Има български компании, които започнаха да предлагат само 1-2 корейски марки и постепенно се превърнаха в истински лидер на пазара. Корейският козметичен бизнес непрекъснато се разраства и търси нови и нови партньори, които да предлагат на българките различните видове тонери, серуми, маски, кремове", казва Мира Бондева - маркетинг асистент в КОТРА-София. "Нашата цел е да намерим български фирми, които са достатъчно смели, за да опитат да внасят корейска козметика и да я предлагат на родния пазар. Българките все по-често загърбват познатите европейски марки и се обръщат към азиатските продукти. Това е бизнес ниша, която бързо се запълва", допълва тя.

В края на тази седмица (27-28-29 септември) Търговската секция на корейското посолство ще участва в най-голямото изложение на красотата в България - Арена Бюти, което ще се проведе в Интер Експо център в София. По време на събитието ще бъдат представени 27 различни корейски бранда, между които най-големите и световно известни марки като Doori, Missha, Skin Watchers.

"Търсим български фирми, които да се запознаят с корейските компании. Да опитат от продуктите им, да поговорят за условията за внос. Това е голям шанс за всеки, който иска да започне бизнес с корейските козметични фирми. Срещите са по график, за да има достатъчно време и на всяка фирма да се обърне внимание. Козметичният бизнес непрекъснато се разраства с желанието на хората да запазят младостта си. Корейските компании знаят това и се развиват със страшни темпове. На "Арена на красотата" ще бъдат показани маски от диня, ябълка, маски - хапчета, иновативни серуми и кремове. Ще има веган и медицинска козметика. Каним всички млади предприемачи или хора, занимаващи се с козметичен бизнес, да ни посетят и да видят какви възможности предлагат азиатските компании", казва Мая Ковачева, също част от екипа на КОТРА-София. Срещите ще се провеждат по график, затова всеки желаещ трябва да се обади на тел. 02 400 55 75 или да пише на мейл marketing@kotra-sofia.org.

X