Фотография: PR
На истинска френска идилия се насладиха гостите на първото за страната Pop-up събитие на Biologique Recherche България.
В красивата обстановка на Bar & Bistro Quche, под елегантен облак гипсофил, представителите на козметичния бранд, изтънчено и по френски, ни пренесоха в изцяло нов свят на грижа за кожата. Акцент на събитието бе талантливият художник Иван Тодоров, който пренесе всички в магичен Париж със своите ескизи и бързи скици с туш и перо.
Гостите се насладиха на освежаващи напитки в "The Healthy Station" и успяха да се допитат за всички новости около лятната рутина с терапевтите на марката. Специално участие в събитието взе и екипът на Motoretta – първата българска компания, която произвежда електрически скутери под собствена марка.
На изисканото събитие се състоя и специалната предпремиера на новия революционен продукт за грижа за околоочния контур от Biologique Recherche - Eye Care Concealer, който гостите на събитието изпробваха за първи път в страната.
Eye Care Concealer съчетава науката и изследователския опит на бранда, за да предложи елегантно решение за ефикасна грижа на деликатната зона около очите. Продуктът не просто прикрива признаците на умора и тъмните кръгове, придавайки естествен завършек на кожата, но и работи в дълбочина за тяхното дълготрайно елиминиране.