Симон Порт Жакмю все повече изненадва и радва феновете си. Неговото запомнящо се модно ревю на Парижката седмица на модата се проведе във формат закуска, по време на която моделите и гостите похапваха пресен хляб и кроасани, и пиха портокалов сок, а наскоро дизайнерът публикува новата кампания за лятната си колекция в официалната страница на бранда.
През новия сезон дизайнерът се отказа от традиционните фотосесии. Той покани художничката Хлои Вайс да нарисува кампанията La Riviera, вдъхновена от южната част на Франция (самият Жакмю е роден и израснал в Марсилия).
„Това лято с нея почивахме на едно и също място”, казва Жакмю. „Гледах историите ù в Instagram и разбрах, че нейните творби са вдъхновени от Ривиерата, също както и колекцията, върху която работех по това време”. Дизайнерът се свързва с художничката чрез Instagram, след което се срещат в любимия му бар La Perle в Париж. Симон ù показва скица с три модела, които Хлои рисува в студиото си в Ню Йорк.
За Jacquemus тя изобразява сцена с момичета, които почиват на южния бряг на Франция. Според Жакмю, кампанията напомня картините, които могат да се видят във всяка вила на Ривиерата: летен тен, розово вино, тераса, синьо море и небе. При създаването на своите колекции дизайнерът се вдъхновява от изкуството отначалото на ХХ век, особено от творбите на Анри Матис и Пабло Пикасо.
Самата Хлои е известна със своите неореалистични рисунки на жени, с хранителните си инсталации и необичайните арт обекти - например чанта Chanel във формата на бийгъл или гигантска пудриера Chanel, напълнена с лазаня. Очевидно двамата артисти са обединени от любовта си не само към изкуството, но и към храната: на представянето на мъжката колекция на Jacquemus моделите са хапвали кроасани, сирене и мляко, а поканите за събитието са пристигнали заедно със самун хляб. „В нашата работа, колкото и да е различна тя по естеството си, всъщност има много прилики”, споделя Хлои Вайс. „Ние изцяло въплъщаваме красотата и хумора, независимо дали става дума за ярък залез или голяма чиния със сирене”.