Тя е сред инфлуенсърите, които следваме и то точно, защото знам, че тя има какво да каже и покаже, има на какво да стъпи и умее да създава съдържание, което да разказва история. Точно Надя ще е сред участниците в нашата конференция Bring The Bloggers 2 където ще я разпитаме за успеха й в социалните мрежи, за малките й тайни и за най-важните правила в грима. Преди 4-и обаче, когато ще се проведе събитието ни, колегите ни от MissBloom.bg са подготвили интервю с Надя, което ви предлагаме да прочетете... особено ако сте тръгнали по пътя на инфлуенс маркетинга.
Преди колко време започна да се занимаваш професионално с грим?
Надя: От 2011 година, когато започнах да работя за MAC Cosmetics.
А кога и как стартира работата ти като блогър и влогър?
Винаги съм мечтала да работя като редактор за някое списание/медия. Блогът ми се видя като вариант да създам своя собствена мини медия, в която аз контолирам всичко. Видеата дойдоха по естествен начин след това. Разбрах просто, че аудиторията предпочита това. А и мисля, че е полезно човек да чуе професионално мнение на гримьор. Много често някои твърдения в масовите блогове и видеа не са правилни. Исках да покажа другата гледна точка. Също така съм на мнение, че няма "лош” продукт, има "подходящ” и "неподходящ”. Искам да помогна на жените да се влюбят в следващата си beauty покупка.
Кои са хората, които ти помогнаха най-много и те научиха на най-много за инфлуенсърството?
При мен всичко е било проба-грешка. Нямам дълбоки приятелства в инфлуенсър средите и не съм имала нечий гръб и подкрепа. Просто правя това, което ми носи удоволствие и някои марки, с които работя са го забелязали. Първи ми подадоха ръка от Lancôme.
Прочетете цялото интервю на:
http://www.missbloom.bg/moda/bringthebloggers/nadya-sivkova-nikoga-ne-pravete-neshto-zaradi-bezplatnite-produkti/