През 2019 г. Victoria’s Secret отмени ежегодното си модно шоу, след като компанията стана обект на редица нападки заради имиджа, който изгражда в очите на момичетата. За никого не е тайна, че "ангелите” на бранда са само високи и слаби млади дами. Няколко генерални директора по-късно, в публичното пространство не спира да се появява информация за всички проблеми, които са се случвали зад кулисите.
Нов материал, публикуван в The New York Times, разкрива, че бившият изпълнителен директор на Victoria's Secret - Ед Разек, е обвинен в сексуален тормоз спрямо служители и модели на марката бельо. Стана ясно, че 71-годишният мъж е насочил вниманието си към Бела Хадид, правейки вулгарни коментари за тялото ѝ.
"Докато тя мереше бельо, Разек гледаше от дивана в другата часг на стаята и просто извика: "Забравете гащичките", цитира въпросният материал, който допълва, че Ед е коментирал и гърдите на Бела. По време на същата проба, той поставил ръката си върху чатала на друг модел, а служител съобщил за неподходящото поведение пред човешки ресурси, но не е имало никакъв резултат.
Разек, който се оттегли от поста си през август след повече от 30 години работа в редиците на компанията, отрича твърденията на „Таймс" и настоява, че „обвиненията са категорично неверни, погрешно тълкувани или извадени от контекста". "Имах щастието да работя с безброй модели от световна класа, както и с безкрайно талантливи професионалисти. Гордея се с взаимното уважение, което имаме един към друг”, споделя той тогава.
Хадид все още не е коментирала създалата се ситуация, но миналата година тя заяви, че "никога не се е чувствала силна”, докато дефилира за Victoria’s Secret. Направи го след като се появи на Седмицата на модата в Ню Йорк, като част от Savage x Fenty шоуто на Риана, което се превърна във viral продукция на Amazon.
Междувременно, бившият мениджър продажби на бранда - Джан Сингър, се очаква да заеме ролята на CEO, след като досегашният Джон Мехас се отказва от позицията си вследствие на всичко, което се случи около бранда в последните две години. Дали многобройните промени не са резултат от натиска, който обществото упражнява върху модната индустрия? Имат ли бъдеще компаниите, които не влагат мисъл в устойчивостта и приобщаването във всяко едно отношение?