Дори да не следите модните рокади, със сигурност сте чували името на британската дизайнерка, която катапултира международната известност на Givenchy - и нейната собствена - като облече Меган Маркъл за сватбата й с принц Хари през 2018 г.
Уайт Келър бе и първата жена, начело на модната къща от създаването й през 1952 г.
През тези три важни години в Givenchy, тя успя да се заиграе сериозно с мъжествено-женствения прочит и изведе висшата мода на преден план (след спирането на линията през 2012 г.)
Когато Юбер дьо Живанши се оттегли през 1995 г., в архивите на марката се разписаха Джон Галиано, Александър Маккуин и Джулиен Макдоналд.
Рикардо Тиши пое френската марка през 2005 г., и я върна на дизайнерската карта с дръзки решения и готик оттенъци по време на звездното 12-годишно управление.
Последните колекции, които Клеър представи на модната сцена са висша мода пролет/лято 2020 и ready-to-wear за жени есен/зима 2020/2021 по време на Седмицата на модата в Париж.
Клеър Уайт Келър добави своя еклектичен подход към образа на Givenchy, размивайки границите между мъжественост и женственост в колекциите си, а сред рекламните й кампании запомнящо остава участието на американския дизайнер Марк Джейкъбс и британската актриса Шарлот Рамплинг.
Пътят на промените
Родена през 1970 г. в Бирмингам, Клеър е работила за Ralph Lauren, Tom Ford и Gucci. Впоследствие става креативен директор на Pringle of Scotland, а през 2011 г. се мести в Париж, където заема позицията на креативен директор на модна къща Chloé.