Никога не сте мислели, че ще можете да пиете чаша пино ноар, докато подкрепяте добра кауза? Е, вече официално грешите. Мила Кунис и Аштън Къчър разкриха, че обединяват сили с Nocking Point Wines и Battle Creek Vineyards, за да пуснат на пазара своето собствено "карантинно вино", 100 процента от продажбите на което, ще бъдат дарени на различни благотворителни организации, които са на първа линия в борбата с коронавируса.
"100 процента от печалбата ще отиде при няколко благотворителни организации, които ние проверихме за вас и с които се гордеем в момента", споделя Кунис във видеото, в което двамата официално обявиха своя проект. "Ще засегнем всичко - от храненето на семейства, които са изпаднали в тежко положение до малкия бизнес и хората, които са в беда и имат нужда да се възстановят."
Oregon Pinot Noir ще се предлага на цена от 50 долара за две бутилки, а на предната им част ще има етикет, който може да бъде надписан от всеки, избрал да си закупи бутилка. Ние смятаме, че това е и чудесен подарък за първия повод, който ще отбележим след края на социалното дистанциране.
"Отворете бутилка от това вино, насладете се на виртуален happy hour с приятел или любим човек и вдигнете тост от комфорта на собствения си дом. Направете снимка и я публикувайте, като използвате #QUARANTINEWINE, #PPE и #SOCIALDISTANCING, за да разпространите новината за това страхотно вино и каузата за набиране на средства", споделя още една от най-забавните холивудски двойки, изразявайки своята благодарност към всички, избрали да ги подкрепят.
Четирите благотворителни организации, избрани от Мила и Аштън, включват Give Directly, Direct Relief, The Frontline Responders Fund и America’s Food Fund, а Ким Кардашиян се оказа сред първите, които публично подкрепиха инициативата на двойката, споделяйки новината в своя Twitter акаунт. Трябва да признаем, че сме впечатлени!