Ема Уотсън става директор в Kering, а Джейн Фонда е лице на Gucci

Модният конгломерат Kering обяви, че Ема Уотсън е новото попълнение в Борда на директорите, а Джейн Фонда е лице на новата специална колекция на Gucci.

Луксозният моден конгломерат Kering, който стои зад брандове като Gucci, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta и Balenciaga, е напът да направи няколко големи промени в Борда на директорите си. Френската компания предстои да назначи трима нови членове в екипа си, а именно бизнесмена Тиджане Тиам, предприемача Жан Лю и самата Ема Уотсън!

„Колективната интелигентност, която идва от различните гледни точки, заедно с богатството на различните преживявания, е от решаващо значение за бъдещето на нашата организация. Горд съм, че добавяме толкова впечатляващи таланти към екипа", споделя в официално изявление изпълнителният директор на Kering Франсоа-Анри Пино.

Макар да стана известна главно с актьорската си кариера, в последните няколко години Уотсън се превърна в един от водещите гласове за промяна в света, като насочи вниманието на милиони хора към проблемите, свързани с опазването на околната среда. Именно поради тази причина тя ще бъде и председател на Комитета за устойчивост. „Ема е едно от най-популярните лица в света. Тя е пионер в застъпничеството за устойчива мода", коментира още екипът на компанията.

https://www.instagram.com/p/CBfeybmDvtC/

Междувременно, Gucci лансира и най-новата си глобална кампания от инициативата Circular Lines. Пусната на пазара с името Gucci Off the Grid, колекцията е проектирана от креативния директор на бранда – Алесандро Микеле и е само малка част от фокуса на бранда върху устойчивостта в модната индустрия. Всички продукти от специалната линия са изработени от рециклирани, органични, био базирани и устойчиво снабдени материали, включително регенериран найлон, както и различни други рециклирани отпадъци.

https://www.instagram.com/p/CBf8mfWFrMm/

За лица на рекламната кампания са избрани цяла гама от разнообразни звездни персони, сред които Джейн Фонда, Lil Nas X и Дейвид де Ротшилд, които дефилират с моделите в измисления от Микеле град. "Колекцията е резултат от работа в екип, всички допринесоха с нещо", разкрива той. "В кампанията също има тази идея за диалог между хората, изграждащи нещо ново. Представих си, че можем да построим къща с дървета в центъра на града, всички заедно, като деца, играещи в парка. Защото ние трябва да изградим тази къща и да разберем, че нашата планета съществува, дори там, където ни се струва невъзможно."

https://www.instagram.com/p/CBgc_-Aq8dC/

Gucci ще стартира и интерактивен елемент в своето приложение, където потребителите ще имат възможността да направят тест, с който да проверят познанията си за производствения процес. Участниците ще могат и да построят виртуални къщи с дървета, които по-късно да споделят в социалните мрежи със съответния хаштаг. Да, звучи много футуристично, но модната индустрия определено има нужда от положителна промяна.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X