И Нюйоркската седмица на модата ще бъде изцяло онлайн

Почитателите на добрия стил в Голямата ябълка ще имат възможност да видят новите горещи модни творения между 13 и 16 септември.

Димитър Андонов 31 август 2020

Макар датските брандове и модни почитатели да решиха все пак да се възползват от физическия контакт по време на Седмицата на модата, тези в Ню Йорк ще последват примера на Италия (където имаше и няколко проведени на място шоута) и ще се адаптират към изцяло виртуален модел на презентиране на колекциите за сезон пролет-лято 2021.

За да обяви големите новини, Съветът на модните дизайнери на Америка представи RUNWAY360 - дигитална инициатива, която ще позволи на дизайнерите да покажат своите колекции както на професионалисти от бранша, така и на широката общественост.

"Пандемията от COVID-19 възпрепятства световната модна индустрия и удари особено силно Ню Йорк", заяви Стивън Колб, главният изпълнителен директор на CFDA в официално изявление. „Седмицата на модата е важен момент, в който марките могат да се свързват с пресата, търговците на дребно и потребителите, и аз се гордея с това колко бързо CFDA се завъртя, за да подкрепи нуждите на индустрията, създавайки тази платформа".

И докато всички верни последователи на добрия стил очакват завръщането на същинските модни събития, RUNWAY360 ще бъде домакин на редица виртуални такива между 13 и 16 септември. На всяка марка ще бъдат дадени 30 минути за интеракция с публиката, а модният календар ще включва само 60 ревюта.

Докато дизайнери като Марк Джейкъбс и Майкъл Корс заявиха публично отказа си да се включат в организираните активности, други световноизвестни дизайнерски брандове като Carolina Herrera и Tom Ford ще зарадват почитателите си с нови визионерски модели само след две седмици.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X