Когато модната икона Карл Лагерфелд си отиде от този свят през февруари 2019 г., неговите почитатели се запитаха какво ще се случи с любимата му котка Шупет. Изглежда обаче, че повод за притеснение няма, тъй като синеокият бирман е повече от ангажиран в ежедневието си.
LucyBalu, базиран в Мюнхен интериорен бранд за домашни любимци, привлича вниманието на ексцентричната котка за специална нова колаборация, която тя рекламира в официалния си Instagram акаунт. Има 70 000 последователи, знаем, че ще попитате!
Тъй като Шупет страшно много харесва артикулите на компанията, нейният агент решава да насочи вниманието си към сътрудничество с нея. Така на пазара се появява специалният лимитиран хамак, произведен само в 1000 бройки и с цена около 186 долара. Казва се, че продуктът остава верен на стила на Лагерфелд, но ние сме сигурни, че Шупет, така или иначе, не би приела нищо по-малко от това.
Самият хамак е изработен от естествен вълнен филц в цвят шампанско, а уютният материал, който абсорбира неприятните миризми и задържа топлината, елегантно подчертава минималистичната естетика във всяко жилищно пространство. Хамакът издържа до 15 килограма, което го прави идеален за две пухкави котенца.
Разбира се, това далеч не е първият професионален ангажимент на Шупет. През 2015 г. тя печели повече от 3 милиона долара (уау!), участвайки във фотосесии за различни издания, създаването на няколко грим колекции и специална (но леко странна) линия продукти, почитащи паметта на модната икона.
"Тя е бизнес, има дори собствена банкова сметка", коментират хора от брашна, а екипът на LucyBalu също не пропусна да изрази вълнението си от факта, че именно те са първите, на които някога е било позволено да правят снимки и клипове на Шупет в дома ѝ.
Моментът да се замислите за живота на домашните си любимци идва... СЕГА!