Със сигурност вече сте изгледали приятния, очарователен и сладникав проект на Netflix Emily in Paris, който успя да предизвика критики за почти всичко: сюжета (какво сте очаквали?), героите (имаше доста попадения!), обстановката (ехоо, става дума за Париж!) и дори дрехите (може и да не разбирате от мода, но се намираме В ПАРИЖ!).
Въпреки всички критики, сериалът набра солидна фен база за първите дни от излъчването си и дори към момента на писане на този текст, продължава да се намира в челните позиции на списъка с най-гледани продукции на стрийминг платформата. Невероятната Лили Колинс, която влиза в образа на Емили, както и в ролята на продуцент, разкрива пред Vogue Arabia, че четенето на всички тези коментари, без значение дали положителни или не, са ѝ дали възможнодст да се учи и да направи нещата по-добре, ако шоуто получи друг сезон.
Колинс признава, че негативизмът е "обезсърчаващ", особено онзи, който изразява колко е невъзможно Емили да изглежда на 22 години, френската работна култура да е толкова нестабилна, а мениджърите на социалните мрежи да правят всичко сами. "Колкото и да е отчайващо понякога, четейки тези неща, получаваме подарък. Имаме право да се подобрим."
Звездата от "Огледалце, огледалце" споделя пред списанието, че силно се интересува от развитието на нейната героиня при евентуален втори сезон. Създателят на проекта Дарън Стар, който стои и зад "Сексът и градът", също сподели своята гледна точка.
"Все още не знам нищо за втори сезон, но мисля, че Емили има да направи няколко изненадващо трудни избора. Шоуто разказва толкова много за културата, която подкопава очакванията ѝ за това как стоят нещата", казва той в свое скорошно интервю. "Естествено, че нищо не е както изглежда. Винаги става въпрос за предизвикване на американския ѝ мироглед. Със сигурност имаме много завои по пътя и много места, които да посетим."
Талантливият сценарист и режисьор потвърди и това, което става ясно само от трейлъра на продукцията - 10-те епизода имат за цел да ни разведрят и направят света по-хубаво място, а не да провокират сериозна социална ангажираност. "10-те ни епизода са чисто развлечение, което ни води и на пътуване до Париж, в момент, когато не можем да го направим наистина. Снимахме шоуто преди година и беше трудно да си представим какъв ще стане светът. Мисля, че това е просто чудесен начин да попътуваме."