Плавно започваме да навлизаме в празничния сезон, при това без никакви угризения, особено след като Марая Кери даде разрешението си за големия старт. Истината обаче е, че измежду неистовото търсене на подаръци за близките ни, опитите за постигане на съвършена декорация и перфектна, изпипана до последния детайл вечеря, рядко стигаме до онези моменти, които правят празниците наистина специални.
Ясно е, че тази година е различна по почти всички възможни параграфи, но Disney са насреща и готови да напомнят, че важните неща не се променят - само перспективата ни по отношение на тях рядко остава същата.
Признаваме, че обмисляхме да направим селекция с някои от най-добрите празнични реклами, но тази на Disney успя да ни разплаче (уви, така е!) и накара да се замислим (направете го и вие!), затова решихме да ѝ отдадем нужното внимание.
Тази година коледната кампания на филмовото студио разказва историята на Лола и нейната внучка, свързани до голяма степен именно от семейните традиции по време на празниците. Няма да ви разказваме сюжета на трогателната и сантиментална приказка, ще оставим да ѝ се насладите, а изводите за носталгията, традициите и семейството да направите сами.
Релевантността на кампанията е това, което едновременно стопля сърцето, но и ни плаши истински. Колкото и категорично да го отричаме, всички знаем, че понякога сме толкова "в нещата", че дори не ни остава време да се погледнем (не за да видим как стои новия ни пуловер) в огледалото, какво остава за хората около нас.
Рекламното видео отбелязва и 40-годишното партньорство между Disney и Make-A-Wish. "Целта ни бе да разкажем универсална история, която вдъхновява чрез темите за семейството, любовта и специалните празнични традиции", споделят представители на творческия екип, в който място намира и младата звезда Griff, изпяла трогателната песен Love Is A Compass. Любовта наистина е компас, но ние бихме искали поне през декември да бъде като бумеранг - когато я хвърляме надалеч, тя отново да се връща към нас и да ни напомня за съществуването си.
Оставяме рекламата по-горе, убедени, че няма да сме единствените, провалили се в опита да задържат сълзите си. Ако се справите, очакваме да се свържете с нас. Явно просто има нещо, което не е наред. Или може би сме сбъркали линка към видеото.