Нещата, които се пишат за Джони Деп в интернет пространството не са никак малко. Това обаче не притеснява творческият екип на Dior. Даже напротив. След като в края на миналата седмица в британския телевизионен ефир се завърта реклама на аромата Sauvage, в която Деп свири на електрическа китара, немалък брой хора се изправят срещу бранда и актьора.
Звездата от "Карибски пирати" е лицето на одеколона на френската луксозна марка от 2015 г. и участва в редица рекламни кампании за него. Говорител на Органа за рекламни стандарти, който регулира рекламите в Обединеното кралство, споделя, че след излъчването на въпросния спот, те са получили 11 жалби от зрители, притеснени от присъствието на Деп в него.
През последните няколко години името на Джони е свързвано главно със съдебния процес между него и бившата му съпруга Амбър Хърд, която неведнъж го обвинява за физически посегателства по време на цялата им връзка. Макар разводът им да бе финализиран през 2017 г., уреждането на отношенията помежду им продължава и досега.
В началото на ноември бе съобщено, че Джони е загубил делето за клевета срещу издателите на The Sun, което повежда заради статия, описваща го като "бияч на съпруги".
И макар рекламата да събира доста остри критики, привържениците на актьора аплодираха шумно Dior за това, че не са свалили кампанията си с него. В trending позициите в социалните мрежи дори се нарежда #JusticeForJohnnyDepp, с който призовават останалите да купят продукт на марката в знак на благодарност. Похвален ход, след като самият актьор сподели в Instagram, че е бил помолен да се оттегли от предстоящия "Фантастични животни 3".