Дъщерята на Пол Уокър е новото лице на Proenza Schouler

Медоу Уокър е главното действащо лице в последната рекламна кампания на луксозния нюйоркски бранд.

Димитър Андонов 14 януари 2021

Медоу Уокър, 22-годишната дъщеря на покойния Пол Уокър, изгрява в новата рекламна кампания на Proenza Schouler.

"Невероятно благодарна съм на всички, които ме подкрепиха и повярваха в мен", споделя тя в официалния си Instagram акаунт, заедно с първите кадри от pre-fall колекцията на луксозния бранд. "Щастлива съм, че ми поверихте възможността да споделя тази красива линия със света."

Мощното дизайнерско дуо Джак МакКолоу и Лазаро Ернандес заявиха, че новото виждане на Proenza Schouler "се застъпва за начин на обличане, който е без излишни усложнения, същевременно празнувайки радостта от обличането във всичките му тактилни, материални и чувствени форми", а моделите самите те описват като "противоотрова за все по-предизвикателните времена, в които живеем."

Многофункционалната колекция включва прилепнали костюми, макси плетени рокли, кожени панталони, плетени поли с ресни, капитонирани чанти и дълбоки V-образни деколтета.

В Instagram Медоу споделя не само последните си стилни проекти, но и редовно почита покойния си баща, известен с ролята в емблематичния франчайз "Бързи и яростни".

"Много ми липсваш, най-добър приятел завинаги", споделя тя неотдавна, оглавявайки едноименната фондация, която предоставя стипендии на студенти и изследователи, които са решили да следват в областта на морската биология.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X