Звездните beauty брандове категорично отказаха да слязат от пиедестала през миналата година, но изглежда, че 2021-ва ще се окаже още по-успешна за представителите на шоубизнеса, които обръщат поглед към красотата.
След Джей Ло и Хейли Бийбър, следващата козметична марка, която очакваме с известно (не)търпение, е тази на София Вергара.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: Хейли Бийбър пуска на пазара своя козметична марка
Звездата от "Модерно семейство" вече е обединила сили с бившия президент на Kiehl's Крис Салгардо, бизнес експертът Луис Балагер и испанската фармацевтична лаборатория Cantabria Labs, за да лансира своя гама продукти.
Към момента не е ясно нищо както за името на бранда, така и за неговата насоченост, но в официално изявление президентът на лабораторията споделя, че заедно ще предлагат на потребителите "ново поколение интелигентни продукти и решения при грижата за кожата, красотата и здравето", надявайки се, че ще постигнат успех в Съединените щати.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: Най-бързите идеи за грим и прическа този февруари
Партньорството със Салдарго е дългоочаквано от София, тъй като той се е доказал като "един от най-влиятелните гласове и лидери в красивата индустрия", разкрива самата тя. "Неговите креативност, автентичност и репутация го правят наистина безценен партньор."
Освен собствен бранд, Вергара вече има зад гърба си четири красиви аромата, както и няколко рекламни кампании за Head & Shoulders и CoverGirl. Очакваме да видим с какво ще ни изненада този път.