Крис Дженър може и да ръководи всички проекти на дъщерите си, но сега е готова да поеме по техните стъпки, лансирайки собствена beauty марка.
Честно казано, изненадваме, че не го е направила по-рано, тъй като напоследък примера на Риана последваха Джей Ло, Хейли Бийбър и звездата от "Модерно семейство" София Вергара.
Дженър все още не е публикувала официално изявление, но източници, близки до нея, потвърждават, че е подала заявление за регистриране на търговските марки Kris Jenner Beauty, Kris Jenner Skin и Kris Jenner Skincare.
Очаква се нейният фокус да бъде върху широка гама продукти за лична хигиена и красота, включително коса, кожа, нокти, очи и дори аромати.
Макар да не се е захващала лично с подобно начинание до момента, Дженър има богат опит в козметичния бизнес. Неотдавна Ким продаде дял от KKW Beauty за 200 милиона долара, а beauty конгломерат купува дял от Kylie Cosmetics за 600 милиона долара преди две години, когато тя става и главен изпълнителен директор на бранда.
Към момента няма никаква допълнителна информация, но ние обещаваме да следим отблизо.