Дрю Баримор започва да издава списание

Звездата от "50 първи срещи" идва с поредния оптимистичен проект, който да усмихне нейните почитателите.

След успеха на изключително позитивното си токшоу, Дрю Баримор обединява сили с Bauer Media Group за специално авторско списание, което ще се фокусира върху красотата, пътуванията и храната.

Първият брой на тримесечното издание Drew ще се появи в магазините на Walmart на 14 юни на цена от 9.99 долара и ще бъде наличен за продажба на цялата територия на САЩ седмица по-късно.

"Облицовах стените си със страници от списания, още когато бях на 10. Винаги съм ги обичала заради хартията и опита. Те са голяма част от живота ми и вдъхновението зад всичко, което правя", разкрива звездата от "50 първи срещи". 

Именно Баримор ще се появи на корицата на първия брой, но все още не е ясно дали тя ще бъде главното действащо лице във всеки следващ. Президентът на Bauer Media споделя, че това решение ще бъде взето от читателите - "Ясно е, че тя трябва да бъде на първата корица, но оттам нататък, ще разберем. Ако решим твърдо, със сигурност сме го прецакали".

Подобно на предаването, и списанието ще има рубрика "Скъпа Дрю", в която феновете да изпращат своите въпроси и дилеми. Актрисата подчертава, че целият проект ще бъде много личен и имащ за цел да осигури силна доза оптимизъм.

"Знам, че това списание ще има идентичност на нещо комерсиално, но и много лично. Мисля, че това е най-силната ни гледна точка в момента. Това е списание за оптимизъм", казва тя пред WWD. Очакваме с нетърпение!

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X