Още от самото начало Оскарите са най-престижния и церемониален поглед към онази страна на Холивуд, която остава скрита за повечето от нас.
Въпреки ситуацията в света, в момента сме на няколко дни разстояние от 93-тото ежегодно връчване на наградите и докато немалко хора са особено развълнувани, статистики показват, че нещата за събитието не изглеждат никак добре.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: МАНК, МАРИЯ БАКАЛОВА И ДРУГИТЕ ПРЕТЕНДЕНТИ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ ОСКАРИ
Раздаването на Златните глобуси и Грамитата ангажира съответно 60 и 53% от телевизионния праймтайм в САЩ, а повечето зрители на наградите на Академията вероятно ще се информират за победителите и червения килим от профилите на любимите си звезди в социалните мрежи, тъй като церемонията почти винаги носи силни политически послания.
Честно казано, след като целият награден сезон се случи в Zoom, очакваме с нетърпение първият път, в който звездите реално ще стъпят там, където са заслужили.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ВСИЧКО, КОЕТО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ ОСКАРИ
Напълно естествено, траекторията, по която се движи Холивуд в момента е леко непредсказуема, но предвид факта, че рейтингите за събитието са паднали с 44% между 2014 г. и 2020 г., със сигурност ще бъде интересно.
Цената за рекламен спот по време на телевизионното излъчване е 2 милиона долара - с около 13% по-малко спрямо миналогодишната цена, а проучвания показват, че след като през 1998 г. 57.2 милиона души са проследили голямата церемония, за 2021 г. (за първи път!) се очаква милионите да бъдат придружени от едноцифрено число.