Освен ако току-що не излизате от седмица social media детокс, невъзможно е да сте пропуснали новата рекламна кампания на Tiffany & Co. с участието на Бионсе и Джей Зи.
Както може да се досетите, присъствието им в кадрите, само по себе си, е историческо, но големите моменти не спират дотам. Идеята да отпразнуват "съвременната любов" се увенча с безпрецедентен успех.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: БИОНСЕ ПОКАЗА ДЕЦАТА В ЛИЧЕН INSTAGRAM ПОСТ
На снимките музикалната кралица носи емблематичния 128-каратов Tiffany диаманд, който краси Одри Хепбърн в ерата на "Закуска в Тифани" и който Лейди Гага слага за Оскарите през 2019-а. Бионсе е едва четвъртата жена и първата чернокожа такава, носила диаманта от век насам.
Двамата с Джей Зи позират и пред голяма тюркоазена картина на артиста Жан-Мишел Баскиа. Произведението от 1982 г. е от частна колекция и никога досега не е показвано публично. Втори рекорд!
Творческият екип на бранда описва първата обща кампания на двойката като "проучване на връзката и уязвимостта", предвид всички възходи и падения на последните години.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: 16 УРОКА ЗА ЖИВОТА ОТ НЕЙНО ВЕЛИЧЕСТВО БИОНСЕ
Tiffany & Co. обеща да дари 2 милиона долара за стипендии и стажове в исторически колежи и университети, а, разбира се, ще има и музика. Компанията ще пусне тематичен филм с нова интерпретация на хита "Moon River", "преосмислена от вокалите на Бионсе".
Премиерата му ще бъде на 15 септември, а датата за реализиране на кампанията в световен мащаб е вторият ден от месеца.