Признавам го с чиста съвест. Уморих се от търсенето на разнообразния заглавия, свързани с beauty брандовете на звездите, защото те просто не спират да се появяват с всяка милисекунда.
След изключително успешните опити на Риана и Дженифър Лопес, говори се, че към тях може да се присъедини и самата Меган Маркъл.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ХАРИ И МЕГАН ОТВАРЯТ НОВА ГЛАВА ОТ ЖИВОТА СИ
Още докато поддържа блога The Tig, Маркъл често пише за любовта си към beauty продуктите и се изказва особено ентусиазирано по отношение на грижата за кожата.
Слуховете за потенциална козметична линия започнаха да циркулират по-усилено в публичното пространство заради посещение на Меган и Хари в дома на Бил Гъти - съосновател на маркетинговата beauty и wellness компания Guthy-Renker. Именно под негово ръководство Джей Ло успява да изгради своята империя, а последната звезда в портфолиото му е Синди Крауфорд.
Хари и Меган вече работят със Spotify, Netflix и издават книги, така че е въпрос на време да покажат нещо ново. Успехът е сигурен.