Елън ДеДженеръс навлиза в козметичната индустрия с официалното лансиране на своя "age-positive" skincare бранд Kind Science.
Телевизионната водеща, за която това ще бъде последен сезон на екран, се бори с чувствителната кожа от години и търси попадения от целия свят, но без късмет.
Затова и създава Kind Science. Идеята ѝ е да бъде новия най-добър приятел на жената, релевантен за всички типове кожа, независимо от възрастта, пола и расата. Продуктите са без аромати, химикали и консерванти.
"Концепцията за Kind Science се появи преди години в търсене на продукти за кожата, които да не дразнят все по-чувствителната ми такава", споделя самата Елън в официално изявление. "Опитах почти всичко и най-накрая реших да пусна моя собствена линия, без да искам да компрометирам нещата, които са важни за мен – грижата за себе си, животните и планетата."
Основната мотивация е да премахне anti-age концепцията. Сменя я с "age-positive", насърчавайки потребителите да "прегърнат" живота с кожата и гените си.
"Kind Science не е за борба със стареенето, защото стареенето е нещо добро. Показва, че сте живели много, научили много и да се надяваме, смяли много", казва още тя. "Искам да продължа да се смея, само че с по-малко линии и бръчки."
Линията включва седем продукта, които компанията описва като подходящи за "ежедневна употреба", включително нежно почистващо средство, микроексфолиант, стягащ серум, хидратиращ крем, околоочен крем и масло за сияние, до един на цена под 50 долара.