
След миналогодишното фиаско, 94-тата церемония по връчването на наградите "Оскар" отбеляза значителен ръст в телевизионните рейтинги на ABC.
Шоуто е успяло да привлече средно 15.3 милиона зрители, което е 56% увеличение в сравнение с миналата година, когато хората пред екраните бяха малко под 10 милиона.

Още тогава експерти заключиха, че щом рейтингите на събитието са паднали с 44% между 2014 г. и 2020 г., цифрите задължително ще вървят надолу, но се оказа, че церемонията дори е поставила антирекорд за най-малко зрители в цялата история на своето излъчване.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: МОМЕНТИТЕ ОТ ОСКАРИТЕ, КОИТО МОЖЕ, А НЕ ТРЯБВА ДА ПРОПУСКАТЕ
Потвърждението за положителната промяна е добра новина за Академията и ABC, но това продължава да е втората най-малка аудитория на шоуто, и то след като преди осем години желаещите да се докоснат до най-голямата вечер в Холивуд са били повече от 40 милиона.

Не е ясно дали шокиращият момент с Уил Смит и Крис Рок е привлякъл по-голям интерес, но предвид, че се случи около час преди края на шоуто и веднага избухна до невиждани мащаби в Twitter, със сигурност е провокирал любопитство към финалните моменти от програмата.
Телевизионните критици пък са категорични, че колкото и отчаяно организаторите да искаха Оскарите да действат като "добре смазана машина", връчването на наградите показа силата на телевизията на живо - "за добро или за много, много лошо".