Богатството на Малума се увеличи грандиозно, благодарение на гениално брандиране и печелившите му световни турнета.
Подобно на безупречното си представяне в "Marry Me" с участието на Дженифър Лопес и Оуен Уилсън, певецът се справя с всичко и го прави меко казано невероятно. Доминирайки класациите на Billboard с хит след хит след хит, Хуан Луис Лондоньо Ариас, както е истинското име на латино звездата, официално стана мултимилионер.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: МАЛУМА СЕ ВРЪЩА КЪМ КОРЕНИТЕ СИ С THE LOVE & SEX TAPE
Според Celebrity Net Worth, в момента Малума има 12 милиона долара в банковата си сметка.
Голяма част от тях очевидно се дължат на приходи от стрийминг и гледания в YouTube. Друг безспорен успех на певеца са неговите концерти из цял свят. Все пак нека не забравяме, че 2019 г. той дойде дори в България и мнозина от нас успяха да му се порадват на живо. По данни на Forbes, през 2020 г. средната печалба на латино певеца е 600 000 долара на шоу.
Освен с певческата си кариера, колумбиецът отскоро се появява и в киното. След огромния успех на филма с Джей Ло, в който той играе бившият ѝ, младият изпълнител има желание да се развива и в тази посока.
„Моят екип получи някои интересни предложения, така че нека видим какво следва. Но бих искал да играя роля в екшън филм като Батман или Джеймс Бонд. Представете си първия латиноамерикански Джеймс Бонд или Батман", казва Малума за бъдещето си в киното.
В момента изпълнителят на "HP" е изключително фокусиран върху личната си марка "Royalty by Maluma", която се развива непрекъснато.
Той пусна линия дрехи и вече има втора колекция, за която сподели: „Беше напълно незабравимо и вдъхновяващо преживяване. Също така беше важно за мен да споделя повече от Колумбия в тази колекция. Искам да продължа да споделям Колумбия със света по всички начини."
След това направи негов аромат, така че можем смело да заявим, че ако мечтата ви е да ухаете на Малума, то може да се сдобиете с парфюм от "Royalty by Maluma". Дебютната колекция "Queen and King" беше пусната през 2022 г. и е за двойки. Включва четири аромата по 45 щатски долара всеки.
„Целият процес беше красив", каза звездата пред Allure. „Избрах начина, по който да ухаят с целия екип. Бяхме на много различни срещи – беше малко трудно, защото съм придирчив. Но накрая получихме това, което искаме. За мен това е един от най-добрите аромати, които някога съм усещал в живота ми. Това беше мечта, която исках да сбъдна."
ОЩЕ ОТ GRAZIA: MALUMA, BABY! КАКВО НЕ ЗНАЕТЕ ЗА КОЛУМБИЙСКИЯ ИЗПЪЛНИТЕЛ?
Хуан изглежда, че наистина знае как да прави бизнес, защото стартира и собствена продуцентска компания. Тя се казва "Royalty Films" и към момента режисира своите собствени музикални видеоклипове. А във фондацията си "El Arte De Los Sueños" работи по проекти на други артисти, за да „промени положително бъдещето на най-уязвимите деца и млади юноши в Колумбия, като им помага да постигнат мечтите си".
Да не говорим за десетките му сътрудничества с различни марки като Versace, Balmain i Hennessey. Малума буквално е навсякъде! Но това е напълно в реда на нещата.