Изненада! Брад Пит дебютира с линия грижа за кожата, вдъхновена от виното, Le Domaine.
Факт е, че холивудският секссимвол има опит в създаването на вино, който сега прилага към козметичния си бранд, но за разлика от почти всички други известни личности, насочили вниманието си към beauty пазара, Брад не ориентира продуктите към Холивуд.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: БРАД ПИТ ВЕЧЕ Е СКУЛПТОР
"Le Domaine не е предназначен да бъде марка за знаменитости", споделя той в изявление. "Това е козметична линия против стареене за всеки мъж и жена. Обичам идеята за унисекс продукти."
Актьорът, който притежава винарна в Прованс, има за цел да върне грижата за кожата към основите на природата.
"Нашата цел е да имитираме органичните цикли на природата. В природата няма отпадъци. Всичко останало или изхвърлено става храна за нещо друго. Тази примерна кръгова система е вдъхновението за Le Domaine", казва Брад.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: БРАД ПИТ ПРОГОВОРИ ЗА БОЛЕСТТА СИ
Антиоксидантите от грозде са главния герой във формулите на серума, крема и почистващата емулсия. "Виното и грижата за кожата са точни науки", смята Пит. А шикозната опаковка и стъклена бутилка, украсена със скулптурно дърво, допълнително подчертават темата.
Резултат от цялата серия е по-стегната, сияйна, еластична и гладка кожа. Четирите продукта се отличават с "лек, елегантен безполов" аромат, създаден от парфюмерист, благодарение на портокалов цвят, дървесен кедър и сандалово дърво.
"Аз съм голям фен и ги използвам ежедневно", завършва той. "Наистина харесвам текстурата, защото е кремообразна, овлажнява бързо и прави кожата ми много по-приятна под калифорнийското слънце."