Кендал Дженър е супер богата, но изненадващо - не заради кариерата си на модел.
Още в началото на "Keeping Up With The Kardashians", тийнейджърката Кендал не спира да говори за желанието си да бъде супермодел. И макар сега да е на четвърто място в класацията с най-скъпоплатени красавици и да печели повече от сестрите Хадид и дори от Жизел Бюндхен, банковата сметка на Кени не се е увеличила заради ревюта.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: КЕНДАЛ ДЖЕНЪР НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВА ОТ ГОЛОТАТА
Всъщност много марки плащат на супермодела да носи определени техни дрехи или да рекламира техни продукти. Част от най-доходоносните ѝ сделки са с марките Pepsi, Calvin Klein, Fendi, Proactiv и Moon.
На второ място се нарежда сътрудничеството, което има с по-малката си сестра Кайли за Kylie Cosmetics, от което печели милиони долари.
Разбира се, представителката на клана Кардашиян-Дженър има и не толкова успешни сделки като тази фестивала Fyre, за която се твърди, че е получила 250 000 долара, а след това е получила куп негативни коментари в интернет, тъй като фестивалът се е оказал пълен провал.
Друга голяма сделка е тази с гиганта Pepsi. Това си остава една от най-значимите PR реклами като цяло за 2017 г., а на самата Кендал "вероятно е била платена еднократна такса за рекламата. Предполагам, че някъде от $400 000 до $1 милион", казва източник.
Чак след всичко това, в приходите се нарежда и нейната кариера като модел.
Според Forbes Дженър е най-добре платеният модел за 2017 г. с приходи от 22 милиона долара. Жизел Бюндхен се класира на второ място със 17,5 милиона долара, Криси Тейгън взе бронзовия медал с 13,5 милиона долара, а Адриана Лима зае място номер 4 с 10,5 милиона долара.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ДЕВИН БУКЪР Е МЪЖЪТ ДО КЕНДАЛ ДЖЕНЪР. КАКВО ОЩЕ?
Изненадващ факт е, че най-добрата ѝ приятелка Джиджи Хадид е спечелила само 9,5 милиона долара. Оттогава звездата успява да задържи титлата до 2020 г. включително.
Друг метод за трупане на богатство е нейната марка текила "818". Основана от самата нея през май 2021 г., "818 Tequila" се изработва ръчно и включва три различни вариации: Blanco, Reposado и Añejo.
Според Daily Mail, само седем месеца след като марката започва да се продава в САЩ са продадени 1,5 милиона бутилки. Цените на алкохола започват от $59,99, така че със сигурност Кендал е доволна.