"Glass Onion: A Knives Out Mystery" е най-гледаният филм в Netflix.
Продължението на "Вади ножовете" атакува стрийминг платформата броени дни преди празниците, а според нейния екип, вече е номер 1 в световен мащаб.
Лентата натрупва 82.1 милиона часа гледания само в първите три дни, което означава, че около 35 милиона домакинства в над 93 държави са се почувствали изкушени от новата мистерия на Беноа Блан.
Изпълнителният директор на Netflix Рийд Хейстингс призна, че са пропуснати "много" пари поради краткия срок на въртене в кината, но все пак "това е рекламна тактика и ако работи добре, ще я използваме повече."
"Glass Onion" е първото (очаква ни още едно) продължение на филма от 2019 г., за чиито права Netflix плаща 450 милиона долара.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ДАНИЕЛ КРЕЙГ СПОДЕЛИ ЗАЩО СЕ Е ОТКАЗАЛ ОТ РОЛЯТА НА ДЖЕЙМС БОНД
Във втората част видяхме Джанел Моне, Едуард Нортън, Кейт Хъдсън, Дейв Батиста, Лесли Одом младши, Катрин Хан, Джесика Хенуик и Маделин Клайн, а "Glass Onion" вече получи две номинации за Златен глобус - за Най-добър комедиен филм и Най-добър актьор в комедия за Даниел Крейг.
Сценарисът и режисьор Райън Джонсън неведнъж е споделял, че има безкрайни възможности за бъдещи продължения на лентата и втората част далеч не е края.
"Ако всеки един от тях наистина може да бъде продукт на Агата Кристи, да бъде не само на напълно ново място и заобиколен с нов актьорски състав, но и всеки герой да опита нещо вълнуващо, ще продължа да го правя. Докато Даниел и аз имаме време и ми позволяват да създавам тези истории", каза той наскоро.