Сидни Суини е новото лице на аромата "My way" на Giorgio Armani.
Италианската луксозна марка избра 25-годишната актриса и продуцент за лице на новата парфюмна кампания на парфюма.
Кампанията представя новата версия на "My way", който ще бъде наличен за закупуване от 30 януари. "Ароматът е празник на младостта, свободата на духа и женствеността, което олицетворява Сидни", казва марката.
Звездата от "Белият лотос" сподели добрата новина в Instagram като написа: „Не мога да бъда по-развълнувана и горда да бъда новото лице на @armanibeauty парфюм MY WAY💕 Нямам търпение да споделя повече от тази кампания, наистина беше едно от най-красивите изживявания, изпълнени с приключения и нови приятели."
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ТРОЛОВЕТЕ КРИТИКУВАТ ГОЛИТЕ СЦЕНИ НА СИДНИ СУИНИ, НО ТЯ ИМА ОТГОВОР
В прессъобщение, самият Армани каза: „Веднага бях поразен от енергията и истинското отношение на Сидни, които се виждат още в нейната открита, детска усмивка. Тя притежава решителност и талант и е един от най-гъвкавите и магнетични млади актьори в момента."
Модният магнат добави: „Всичко това я прави идеалният избор за лице на "My way": свободна и дълбока идея за женственост."
В рекламната кампания, звездата от "Еуфория" е облечена в светло синьо и виолетово с характерната си усмивка. Фонът, разбира се е ярко розов, което съвпада идеално с лилавата бутилка на парфюма.
Това партньорство е наистина важно за актрисата. В съобщението за пресата, тя каза: „Тази марка цени вътрешната красота и предоставя висококачествени продукти, за да разкрие най-автентичното "аз" на всеки. "My way" е свеж аромат, който съдържа толкова много от мен, че ми се иска да споделя това с други хора."
Освен това, звездата е лице и на грима на Giorgio Armani. Тя се присъединява към Armani Beauty заедно със звезди като Кейт Бланшет, Теса Томпсън, Редже-Жан Пейдж, Барбара Палвин и др.