Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!

Еssence и Catrice изпратиха лятото с магическо градинско парти.

Ася Иванова
Ася Иванова 26 септември 2023

Фотография: PR

Магическо грим парти с много блясък, грим предизвикателства и забавни кътове, сложи край на лятото и посрещна есента този уикенд в София.

Събитието под надслов "Не е магия, а грим… защото красотата може да бъде забавна!” обедини двата бранда-лидери за българския грим пазар essence и Catrice. Пищното събитие събра на едно място видни медийни представители и популярни личности. Гостите се забавляваха под звуците на отличителния вокал на Елена Брусарска и мелодичните хаус ритми на DJ Marten. 

Essence and Catrice party

На партито имаше и специална "Ring for magic" стена, която изненадваше гостите с различни грим подаръци, както и грим боулинг с кегли от спирали, който разчупи преживяването и помогна на гостите да си спечелят още вълнуващи грим изненади. За безупречната грим визия на присъстващите пък се погрижиха грим мастъри, част от активацията "Колело на късмета” с различни грим предизвикателства, които вдъхновиха гостите да изпробват нова цветна грим визия.

Essence and Catrice party

Освен да запознае гостите отблизо с най-големите новости от грим света на еssence & Catrice, събитието имаше за цел да засвидетелства плановете на двата бранда за още по-мащабно разрастване на българския пазар. "България заема специално място в сърцата ни като ключов пазар, фокусиран върху грижата за външния вид. Бъдещите ни планове за essence и Catrice в България са амбициозни и виждаме голям потенциал за допълнителен растеж, въпреки че вече заемаме добри позиции тук. Нашата мисия е да продължим да предоставяме на нашите български клиенти иновативна и качествена веган козметика, давайки им възможност да подчертаят своята уникална красота, оставайки верни на принципите си и грижата към природата. България е ключова част от нашата стратегическа визия и очакваме с нетърпение да разкрием повече за своите творчески планове тук", споделя Ивона Худан, главен маркетинг мениджър на VM2 Cosmetics за региона.

Essence and Catrice party

Като марка номер едно в Европа по продажби, essence е бранд с мисия да направи грима по-забавно и достъпно преживяване за всички, без да прави компромис с качеството. Марката поставя приоритет върху това да създава висококачествени грим продукти, като същевременно се грижи за околната среда и животните. Козметичната компания се гордее с това, че приоритизира естествените и веган съставки в своите продукти, гарантирайки за безопазност и качество, без да тества върху животни, в съответствие със законодателството на ЕС. Catrice, от друга страна, се грижи не само за красотата на потребителите си, но и за тази на планетата. Техният козметичен бранд е изграден върху четири пилъра за социална отговорност: хуманно отношение към животните, изчистени веган съставки, грижа за околната среда и климата и социална ангажираност.

Essence and Catrice party

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA