Лейди Гага говори за дебюта на своята грим марка "Haus Beauty”.
Изпълнителката е патентовала името "Haus Beauty” още през 2018 г. но от тогава не е споделяла нищо повече.
Сега, тя разказва, че има за цел да изпрати красотата на знаменитостите в съвсем нова ера като обръща внимание на съставките и грижата за кожата.
Линията "Haus Beauty” ще предлага десетки варианти както за нежни и пастелени тонове, така и за ярки и интересни цветове. Грим колекцията ще се грижи и за кожата да остане подхранена и мека без да бъде дехидратирана и наранена.
Звездите на бранда са масло и матови червила за устни; бронзант, хайлайтър, молив за вежди, очна линия и ярки пигменти за многократна употреба.
Матовите червила се предлагат в 12 нюанса като един от тях е емблематичното розово от клипа „Телефон" през 2010 г. Очните линии също могат да се намерят в 18 наситени цвята от бледи и нежни до категорични и екстравагантни.
Певицата напомня, че един долар от всяка покупка е в полза на нейната фондация "Born This Way", подкрепяща психичното здраве.
„От самото начало винаги съм искала тази компания да даде възможност на хората, да отключи артистите в тях", казва тя, поглеждайки назад към пускането на марката през есента на 2019 г.
Докато избира формулите и текстурите, Гага черпи вдъхновение от козметичните продукти в аптеките и от собствения си опит. Оттогава черешовочервеното червило "Le Monster" я придружи на встъпването в длъжност на президента Байдън през 2021 г., а миналата есен колекцията "Casa Gaga" беше пусната пробно в "House of Gucci".
„Реших, че искам да направя превъзходен, чист артистичен грим", казва изпълнителката за фокуса на новите "Haus Labs" върху полезните съставки и ярките цветове. Тя посочва пигментните бои "Hy-Power", предлагащи се в нюанси като пастелено синьо, жълто като такси и неоново оранжево.
„Абсолютно ми се иска да мога да ги телепортирам обратно в моето минало. Винаги съм обичала да работя с бои, но много от тях са много мръсни и не са добри за кожата ви.", разказва за идеологията на марката, носителката на Грами.
За разлика от това, нейните продукти са подсилени с растителни съставки и хиалуронова киселина с ниско молекулно тегло, „така че навлиза още по-дълбоко в кожата", добавя тя като човек, доста навлязъл в процеса.
Основателката на "Haus Beauty” е също толкова развълнувана от патентованата съставка в пресованите формули на пудрите и бронзантите. Те са напълно изчистени от талк и се предлагат в над 10 нюанса.
Причината да е толкова взискателна е, че отдавна се бори с болка в тялото, за която не веднъж е споделяла: „Бях много открита относно борбата, която водя от десетилетие с фибромиалгията и хроничната болка" и разказва, че редовно нанася крем от арника за локално приложение за бързо облекчение.
„Е, ако арниката премахва възпалението в тялото, чудих се дали ще успокои и кожата. Така, лабораторията се захвана за работа и резултатът е ферментирала версия на арника – съставка с чакащ патент, която е значително по-мощна.", разказва Лейди Гага за ексклузивната съставка на линията й от грим продукти.
„Хората ми казваха, че не мога да го направя...и обичам, когато хората ми казват, че не мога да правя неща, защото това просто ме кара да искам да им докажа, че грешат.", категорична е тя за мотивацията си.