Половината от последователите в профила на Ким Кардашиян са фалшиви

Лидия Делирадева 12 август 2019

Може би знаете, че някои от приятелите ви имат фалшиви последователи, защото мечтаят да станат успешни блогъри без много усилия. Те плащат за това и се гордеят с „мъртвите души” на хиляди последователи. Сега вече знаем от кого вземат пример.

Компанията ICMP анализира абонатите на звездите в instagram и twitter и разказа колко фалшиви акаунта има сред тях. Например при водещата на известното вечерно шоу и актриса Елън Дедженеръс 58% от последователите са фалшиви. Кортни Кардашиян и Ким Кардашиян имат съответно 49 и 44% абонати - фалшификати. Сред лидерите по броя на несъществуващи фенове са и Дрейк, Ариана Гранде и Майли Сайръс.

И въпреки че това е първата подобна класация, рекламодателите отдавна не вярват в рекламата при големите знаменитости, парадиращи с милиони абонати. Сред тях има много не само фалшификати, но и просто не твърде релевантна за марките аудитория. Поради броя на абонатите, ангажираността намалява и притежателите на популярни акаунти не могат да се похвалят с добра статистика. Следователно, бъдещето, както изглежда, наистина принадлежи на микроинфлуенсърите.

X