Андреа Банда Банда влиза в звездния ни отбор за #BringTheBloggers Vol.3!

Мега сладката, очарователна и талантлива Андреа Банда Банда е следващият участник в #BringTheBloggers Vol.3!

Харесваме Андреа Банда Банда заради нейната откровеност, непринуденост и вечно заразяващо с позитивизъм присъствие. Точно затова я поканихме да бъде звездата на корицата ни този февруари, а сега я приветстваме сред специалните гости на предстоящата ни трета конференция #BringTheBloggers!

На 2 юли в Inter Expo Center с Андреа ще си поговорим за това какво прави един инфлуенсър наистина успешен в днешно време, а и ще отговорим на всички въпроси, които вие имате да ни зададете.

Очакваме ви с нетърпение, а докато стане време за вълнуващата ни и пълна с изненади среща (побързайте да запазите мястото си на имейл адрес events@atticaeva.bg или в официалната ни Facebook страница!) се срещнахме с Андреа, за да разберем има ли правила в интернет и колко важно всъщност е да бъдеш автентичен. 

Колко често се информираш от световните медии за тенденциите в инфлуенс маркетинга?

Следя няколко медии, които пускат новини по темата - та колкото често те споделят нещо и то излезе във фийда ми.

Случва ли ти се да не спазваш неписаните интернет правила и все пак да получаваш добри резултати на постовете си?

Не мисля, че изобщо спазвам интернет правила. Споделям, когато имам нужда да споделя нещо, когато нещо ме е разсмяло, когато нещо забавно/интересно ми се е случило. И когато имам рекламна кампания, разбира се. Хората, които следват профила ми са свикнали, че може една седмица да не качвам нищо или в един ден да кача 3 неща, защото просто е бил много вълнуващ ден.

https://www.instagram.com/p/CA49Isnjl3C/

Колко голяма инвестиция е да си наемеш офис, ако се занимаваш с блогърство/влогърство?

Струва ми се, че колко голяма е голямата инвестиция зависи от това какви спонсорства имаш и колко често, изобщо какво е състоянието на месечния ти доход. Аз си имам страхотен "бизнес партньор”, с когото си делим както наема, така и хонорарите, та ни излиза сметката.

Как се промени работната ти среда по време на пандемията? Гледаха ли те повече хора? Отчете ли повече engagement?

Дано не си оттеглите поканата, като призная, че не следих особено внимателно. Не се и впуснах в ежедневните лайв стриймове - мои "колеги” го правиха и имаше доста сполучливи, но като цяло ми дойде в повече, та реших аз да не го правя. Също не правих упражнения за дупе. Имах няколко рекламни кампании, в които преплетох темата за самотата - много си мислех за всички хора, кото са в изолация сами и качвах постове в тази насока.

https://www.instagram.com/p/B73uhkGjpBi/

Спомняш ли си първия ти пост, който е бил в партньорство с някой бранд?

Помня! Още се подвизавах като "Дръж ми пуканките” и имах реклама за капки за нос. Не бях очарована - все пак тогава качвах съдържание само и единствено за кино, но в крайна сметка бях горда със себе си как успях да вплета киното и капките за нос. Благодаря на култовите герои с респираторни проблеми като Лорд Волдемор и Бейн (Батман).

Колко ти помогна телевизионната кариера за твоите социални канали?

Много. Адски много. Правя нишово съдържание, изобщо чувството ми за хумор е такова, с което хем много хора се асоциират, хем има доста, които не го схващат. Освен това, както споменах, не спазвам никакви правила  - качвах видео в YouTube, само когато имам вдъхновение. Има правило, че за да свикне публиката и да ти помага алгоритъма на Youtube, трябва да качваш в един и същ ден и час, поне - ПОНЕ!!! веднъж в седмицата. Така и не успях да направя това. И все пак имах спонсортва, без да имам безкрайно много гледания. И ме взеха в шоу институция като "На кафе”.

https://www.instagram.com/p/CBnGREOjlkd/

Как запазваш автентичността си при работа с брандове? Не надделяват ли желанията им над твоята лична идея за себеизразяване?

Много се боря! Убеждавам ги, настоявам, понякога рискувам - случвало се е да ми откажат концепцията за рекламно видео, а аз все пак снимам и монтирам видеото, за да ги убедя. Досега винаги ми е провървявало. Дипломатична съм, но не се предавам. До този момент се гордея с резултатите, но не живея с мисълта, че всичко, което аз си мисля е вярното. Имала съм много интересни казуси!

Какъв съвет би дала на всички, които тепърва прохождат в този бранш? 

Да го правят заради правилните подбуди, колкото и да е банално. Да се стараят да са по-автентични.

Има ли основни въпроси, които всеки трябва да си зададе, преди да се потопи в работата?

Много малко са хората, които биха се запитали "Добре, трябва ли наистина да правя това, ще успея ли да обогатя с нещо инфлуенсърския небосклон?” И да си отговорят "Май не, я да правя нещо друго”. Суровата истина е, че в интернет е пълно с хора и с лош, и с добър вкус. Горе-долу всичко би си намерило аудитория, стига да си постоянен.

Как си представяш, че ще се променя динамиката и естеството на онлайн контента в близко бъдеще?

Имам теории, но не обичам да правя прогнози. Случвало ми се е да се сблъсквам с агенции, които искат напълно абсурдни неща и ако не ти пука достатъчно, че да ги убедиш - създавате абсурдна кампания. Имам чувството, че се нуждаем от повече осведоменост и разбиране както от страната на създателите на съдържание, така и на хората от страна на агенции и брандове. Дано да не ядосам прекалено много хора.

Какво липсва на родната инфлуенс сцена?

Автентичност и креативност.

ВСИЧКИ ПОДРОБНОСТИ ЗА #BRINGTHEBLOGGERS VOL.3 ЩЕ ОТКРИЕТЕ ТУК:

X