Габриела Тошева: Силата на жената в мъжкия свят

Днес ви представяме историята на сервизния консултант от Силвър Стар - Габриела Тошева.

Ася Иванова
Ася Иванова 18 декември 2024

Габриела Тошева е вдъхновяваща жена, която доказва, че лидерството и професионализмът не зависят от пола. Като сервизен консултант в компанията Силвър Стар, тя се утвърждава в динамична и конкурентна среда, която традиционно е доминирана от мъже.

От октомври 2020 година Габриела е част от екипа на Силвър Стар, където със своето професионално отношение, задълбочени знания и ангажираност бързо спечелва уважение и признание сред колеги и клиенти.

Наричана "жена-фурия", тя се отличава със своята енергичност, смелост и умение да се справя с най-сложните и предизвикателни задачи. Страстта ѝ към работата и безкомпромисният подход показват, че границите в професионалния свят не се определят от пола.

През времето, прекарано в компанията, през ръцете на Габриела са преминали над 5000 автомобила и над 4000 клиенти. Любимият ѝ модел е Mercedes-Benz GLS, който тя определя като най-удобния и комфортен автомобил, предлагащ невероятна сигурност. Тя не се притеснява да приема за ремонт и най-сложните случаи на повредени автомобили, защото вярва, че именнотова са онези предизвикателства, които водят до професионално развитие и натрупване на нови знания.

Габриела Тошева е живото доказателство, че с упоритост и решителност може да се постигне успех във всяка сфера, независимо от обстоятелствата. Ето какво споделя тя пред екипа на GRAZIA:

Как започнахте кариерата си в автомобилната индустрия и как стигнахте до ролята на сервизен консултант?

Любовта към автомобилите започна още в детска възраст. Мечтата ми беше да работя в сервиз. Първата ми позиция беше координатор в отдел тенекеджийно и бояджийно, на която се занимавах със завеждане на щети. Това беше моментът, в който осъзнах, че съм намерила своето място. Не след дълго стигнах и до ролята на сервизен консултант.

Определят ви като жена фурия в една чисто мъжка професия. Какви качества и умения са необходими за постигането на успех в тази позиция?

Една жена може да постигне успех във всяка една мъжка професия само ако бъде безкомпромисна и изключително сериозна по отношение на искания резултат. Точно това предавам на всички нови кадри, които постъпват под звездата на Силвър Стар.

Габриела Тошева, сервизен консултант от Силвър Стар

Какви професионални предизвикателства срещате като жена в тази индустрия и как ги преодолявате?

Основното предизвикателство е недоверието – недоверието както на колеги, така и на клиенти. Всеобщо е мнението, че жените не разбират от автомобили. Изискванията към една жена са доста по-високи и съответно усилията и знанията, които тя трябва да демонстрира са значителни.Преодоляването със сигурност не е било лесно и ми е отнело доста време. На този етап вече мога да кажа, че не срещам трудности. Виждайки в очите на клиентите си точно това, което винаги съм искала, осъзнавам, че макар и труден, пътят до тук си е струвал.

Как изглежда един типичен ден за вас като сервизен консултант?

Аз обожавам да ходя на работа. Имаме чудесен колектив, както и безкрайно много усмихнати клиенти. Всеки ден се сблъсквам с много предизвикателства, които от своя страна ме усъвършенстват и развиват. Един типичен ден за всеки сервизен консултант се състои в разговори с клиенти и застрахователи, тъй като сме свързващото звено между сервиза и крайния клиент.

Какви съвети бихте дали на жени, които искат да започнат кариера в автомобилната индустрия, особено в техническа или сервизна роля?

Моят съвет към всички жени, започващи кариера в тази сфера, е да бъдат изключително мотивирани, търпеливи, да не се отказват въпреки всички предизвикателства, с които ще се сблъскват, тъй като любовта към автомобилите е движещата сила към успеха.

Какви са най-честите проблеми, с които се сблъскват клиентите и как помагате за тяхното решаване?

Проблемите, с които се сблъскват клиентите са недобрият външен вид на автомобилите им, в следствие на възникнала щета или пътнотранспортно произшествие. За нас като професионалисти е важно в най-кратки срокове да възстановим автомобила до заводски вид и да върнем в клиента емоцията да шофира любимия си Mercedes-Benz.

Как поддържате баланс между удовлетвореността на клиента и техническите изисквания на сервиза?

Лесно. Изискванията на клиента са абсолютно идентични с тези на сервиза. Успешната формула за 5-звездно обслужване е да се поставим на мястото на клиента във всеки етап от ремонта. Ние, като най-успешната компания в бранша, сме готови да преминем отвъд всички изисквания на нашите клиенти.

Габриела Тошева, сервизен консултант в SilverStar

Какво смятате, че е необходимо, за да се подобри обслужването в автомобилния сектор в България?

Автомобилният сектор е водещ по отношение на заетостта на квалифицирани кадри. Смятам, че за всеки служител най-важното е да се чувства оценен, което от своя страна ще го мотивира да развива своите професионални и личностни качества.

Как виждате развитието на автомобилната индустрия през следващите години, особено по отношение на електрическите и автономни превозни средства?

Последните години започнаха да се появяват повече електрически модели в гамата на Mercedes-Benz. В тях се влагат последното поколение технологии и разработки, което ги прави все по-интересни, а с развитието на зарядната инфраструктура и с нарастващия капацитет на батериите – и по все по-автономни.

Какви нови технологии или функции можем да очакваме в най-новите модели на Mercedes?

Технологиите и функциите имат много важна роля за комфорта и безопасността в ежедневието, особено когато пътуваме на дълъг път. Те варират от head-up дисплей с наложена реалност, асистиращи системи на автомобила, функции за рутини, които познават ежедневието ти и твоя начин на пътуване. Във всеки нов модел производителите влагат ново поколение на операционните системи и надграждат изживяването зад волана.

Как се адаптира фирмата към растящото търсене на електрически превозни средства и какви модели ще бъдат пуснати на пазара в близко бъдеще?

Адаптирането играе роля в зависимост от търсенето. Mercedes-Benz предлага електрически автомобили във всички класове от своята продуктова гама. В близкото бъдеще очакваме новото електрическо CLA, което ще бъде на изцяло нова платформа. Приблизителният пробег на автомобила ще бъде около 750 км, и за първи път ще се използва 800 волтова архитектура на батерията, която ще позволява изключително бързо зареждане.

Какви подобрения в удобството и интериора на новите модели ще направят колите още по-привлекателни за клиентите?

Удобството винаги е било изключително важно за Mercedes-Benz. Тук се взимат предвид много фактори от гледна точка на водач или пасажер – например интериорният асистент в S-класата, при който само с едно движение на ръката можеш да отвориш панорамния покрив. Или пък новият MBUX Sound System, който очакваме да бъде внедрен в следващото поколение електромобили и с чиято помощ водачът ще бъде истински композитор на аудиозвука в купето. Ще бъде интересно, със сигурност.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA