Tommy Hilfiger отбеляза партньорството си с Шон Мендес на таен концерт

Американската модна къща и Sofar Sounds вдъхнаха живот на колекцията Classics Reborn.

Tommy Hilfiger лансира лимитираната колекция Classics Reborn, създадена в партньорство с Шон Мендес, на таен концерт в София.

Този сезон канадският изпълнител, който вече втора поредна година е част от семейството на бранда, застава не само пред обектива за рекламната кампания на колекцията, но и зад дизайнерското табло.

Събитието се проведе в партньорство с музикалната компания Sofar Sounds, сред гостите бяха и редица членове на Програмата за лоялност на Tommy Hilfiger, а дизайнерът и Шон Мендес всъщност отправят поглед към preppy моделите от края на 80-те и началото на 90-те години.

Свободните кройки и унисекс визиите са в основата на колекцията, която обхваща общата визия на Мендес и Tommy Hilfiger за устойчивост чрез използване на рециклирани материи и нови технологии, както и преизползване на остатъчни платове от изминали сезони.

Изпълнителят на "Treat You Better" свързва марката със своите родители, които носят активно нейни модели през годините.

Classics Reborn използва и иновативни материи и подходи, а в нея са използвани материали, сертифицирани от трети страни, включително стандарт за отговорна вълна (RWS), стандарт за органично съдържание (OCS) и глобален рециклиран стандарт (GRS), предлагащи по-голяма прозрачност за потребителите.

На събитието зрителите имаха възможността да видят в естествена среда моделите от колекцията, а на музикалната сцена изпълнителите от Dead Man’s Hat, 4etno и Хюго представиха артистични интерпретации на популярни песни, както и авторски парчета, носейки ключови модели от лимитираната серия.

Моделите са налични в магазините на Tommy Hilfiger в The Mall, Paradise Center и Serdika Center.

X