Фотография: Profimedia
София Вергара отвори вратите на разкошното си имение в звездния квартал Бевърли Парк в Лос Анджелис.
Колумбийската звезда е създала истински средизменоморски рай в сърцето на Калифорния, за който всеки би завидял.
Вергара краси мартенската корица на списанието Architectural Digest, като част от проекта "Холивуд у дома". "За тазгодишния брой "Холивуд у дома" влязохме в личните пространства на някои от най-иновативните таланти в индустрията," казва глобалният редакционен директор на списанието Ейми Астли.
За да постигне перфектния интериор, София се доверява на интериорния дизайнер Охара Дейвис-Гаетано, която вдъхва живот на този дом в труден за актрисата момент. "Имаше арки върху арки, всичките с колони. Чувствах се като замък в Трансилвания," спомня си актрисата. "Но оформлението беше перфектно и ми хареса, че може да се види градината от всяка стая, въпреки че все още нямаше много за разглеждане. Знаех какво ще направя, за да превърна къщата в своя", казва тя.
"Тя искаше дом, който да се усеща ефирен, но същевременно заземен, нещо свежо, чисто и светло, с много страхотни антики, които да добавят патина и топлина към архитектурата. Трябваше да се усеща, че е многопластово и подбрано. София искаше да разкаже конкретна история", кава дизайнерката Охара Дейвис-Гаетано.
Интересен факт е, че София не обича типичните за латино културата ярки цветове. Затова и палитрата на дома е предимно спокойна и неутрална. Единствените по-цветни акценти могат да бъдат забелязани в цветни нишки, вплетени в килимите, както и лъскави златни и бронзови акценти по осветителните тела и мебелите.
Впечатление правят и многото антики, които Гаетано и Вергара закупуват за къщата. Те идват предимно от Европа - от Швеция, Испания, Франция и Италия. В голямата всекидневна например може да се види френска камина от варовик от XVIII в. и блед персийски килим Tabriz, както и силно резбовани, позлатени барокови кресла.
"Не се страхувам да харча пари, но те трябва да са за нещо практично, а не просто за вещи, чиято единствена цел е да изглеждат добре. Не исках мебели, които са толкова скъпи, че при тях липсва всякаква функционалност и хората се страхуват да ги използват", категорична е Вергара.