Британският топмодел събра всички погледи в зашеметяваща сесия за луксозния бранд. Новата колекция се отличава с характерните за марката високи и тънки токове, които не просто добавят няколко сантиметра височина, а дават на всяка дама самочувствие на истинска звезда. Роузи не за пръв път взима участвие в рекламна сесия на Jimmy Choo и името й придобива статус на синоним с това на техните екстравагантни обувки.
Кампанията, на която този път заложи бранда, постави светлините на прожекторите изцяло върху съпругата на Джейсън Стейтъм и позволи на многобройните й фенове да научат повече за нея. След като преди две години стана майка на малкия Джак Оскар, тя избягва излишното медийно внимание и се фокусира предимно върху професионалните си изяви. "Моето златно правило е, че всичко опира до хубавите обувки. Класическа малка черна рокля, съчетана със страхотни обувки е прекрасен избор, независимо на какво събитие отивате - официален прием, коктейл или вечеря." - споделя своите съвети за парти визия Хънтингтън-Уайтли.