Amazon предлага ново high fashion преживяване на своите потребители, но дори да искате да се сдобиете с нещо от ексклузивните предложения, не е сигурно, че можете да получите достъп.
Новата Luxury Stores програма на търговския гигант е описана като "магазин в магазина" и към момента се предлага само на избрани Amazon Prime членове на територията на Щатите. Тоест, можеш да пазаруваш само ако си сред поканените.
https://www.instagram.com/p/CFJ6Gy6hsQv/
За голямото начало на кампанията Amazon си партнира с Oscar de la Renta, които предлагат ексклузивен ранен достъп до предварителната и официалната есенно-зимна колекция за 2020 година, достъпни само в избрани бутици на бранда по цял свят.
https://www.instagram.com/p/CFFoW-bBpxT/
Екипът на Luxury Stores споделя, че ще предлагат на всички луксозни брандове възможност да направят "собствените си решения относно селекцията, цената и предлаганите продуткти". И макар че Oscar de la Renta е вече добре познат бранд, Amazon ще представи "прохождащи луксозни модни и козметични брандове".
Лансирането на проекта идва в интересно време, тъй като пандемията от COVID-19 със сигурност повлия на луксозните компании и начина, по който сме свикнали да живеем.