И вие ли искате обувки Gucci за 12 долара?

Страхотно е, защото брандът ни предлага точно такива. Виртуални са, но какво пък...

Пандемията накара всички големи дизайнерски брандове да погледнат на бизнеса по различен начин и да потърсят нови практики, с които да бъдат интересни на останалите. Това е и причината да имаме възможност за покупка на обувки Gucci срещу впечатляващите 12 щатски долара.

Луксозната италианска модна къща е обединила сили с базираната в Беларус технологична компания Wanna, специализирана именно в използването на добавена реалност при триизмерни модели. 

Екипът на фирмата вече има опит с марки като Reebok, Puma и Snapchat, а следващото голямо партньорство се очаква да бъде това с Gucci, което вероятно ще попадне в списъка с модните иновации на годината.

Клиентите на Gucci показват голям успех в адаптирането към виртуалното облекло, което навежда креативният екип на мисълта, че не е лоша идея да насочи вниманието си към високотехнологичното поколение Z и неговите представители, вероятно в невъзможност да си позволят истински продукти на бранда.

Изпълнителният директор на технологичната компания споделя, че AR технологията ще има своя ръст в рамките на следващите пет до 10 години и голяма част от приходите на марките вече ще идват от различни онлайн продажби, които са по-неангажиращи, бързи и лесно достъпни.

Дигиталните обувки на Gucci няма да бъдат налични за предварителна поръчка, тъй като работата по тях е в начален етап. Сигурни сме обаче, че когато са готови да взривят пазара, ще има доста интересни реакции.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X