Gucci представи новата си кампания... с токшоу

Ако има нещо, което Алесандро Микеле не може да измисли, то... най-вероятно е извън границите на този свят.

Димитър Андонов 23 април 2021

Фотография: Harmony Korine/Gucci

Нетрадиционните маркетинг подходи са задължителни за всички световноизвестни дизайнерски брандове, които просто ТРЯБВА да бягат от наложените до този момент рамки със скоростта на светлината.

Gucci, например, взема Джеймс Кордън и прави специално (и, за съжаление, абсолютно фикционално) издание на The Late Late Show, което е част от новата рекламна кампания на италианския бранд "Beloved".

Пред камера застават Хари Стайлс, Даян Кийтън, Серина Уилямс, Дакота Джонсън, Сиена Милър и Акауфина. Всички, разбира се, облечени в Gucci от глава до пети.

Особено внимание обаче направи бившият вокалист на One Direction, който се появи в разкроен деним, огромно палто, риза с флорален принт и черна чанта Jackie 1961, струваща точно 2300 долара.

"Решихме да покажем понятието по ироничен начин в кампанията, вдъхновени от факта, че чантите са главните герои в моя живот и в този на много други хора", коментира Алесандро Микеле в официално изявление. "Именно защото имаме до себе си велики личности, тук разполагаме с две звезди: чантата и действителният талант. Игра на препратки между нашите великолепни герои".

Честно казано, за пореден път сме особено очаровани от виждането на Микеле за нещата. Keep going.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X