Съвсем неотдавна Пиерпаоло Пичоли обяви, че предстоят много промени в структурите на Valentino и като креативен директор на бранда, той ще се опита да изведе на преден план важните ценности в тяхната екосистема.
Екипът на италианската луксозна модна къща обяви, че считано от следващата година ще спре употребата на естествени кожи в колекциите си, като същевременно се фокусира върху основната едноименна марка, оставяйки REDValentino в миналото.
Основната аудитория на REDValentino бяха милениалите, впечатлени от моделите заради опростения, ексцентричен и вълнуващ дизайн, но "концентрацията върху само една марка ще подпомогне по-органичния растеж на Maison".
Последната колекция на Valentino, която включва кожи е тази за есенно-зимния сезон на 2021/2022 г., а решението следва примера на много други брандове, решили да поемат в посока устойчивост. Сред тях са Prada, Versace, Gucci и Armani, а отскоро и Alexander McQueen и Balenciaga.