Модата продължава да се насочва към дигиталния свят и немислимото отдавна вече е реален план. Говорим за специално издание на чантата Gucci Dionysus, което преди няколко седмици бива продадено за 4115 долара в популярния сайт за игри Roblox.
Платформата е особено атрактивна сред децата и има пазар, където потребителите могат да купуват и продават всякакви аксесоари, за да облекат аватарите си, използвайки цифровата валута на сайта.
В реалния живот версия на дребно струва около 3400 долара, а големият дебют на аксесоара е в женската колекция на марката за сезон есен/зима 2015 г., когато сегашният креативен директор на бранда Алесандро Микеле встъпва в длъжност.
Клиентите на Gucci показват голям успех в адаптирането към виртуалното облекло, което навежда креативният екип на мисълта, че не е лоша идея да насочи вниманието си към високотехнологичното поколение Z и неговите представители, вероятно в невъзможност да си позволят истински продукти на бранда.
Изпълнителният директор на технологичната компания споделя, че AR технологията ще има своя ръст в рамките на следващите пет до 10 години и голяма част от приходите на марките вече ще идват от различни онлайн продажби, които са по-неангажиращи, бързи и лесно достъпни.