През последните десет години Виктория Бекъм успя да наложи името си като синоним на успешен моден бранд и сега е готова да направи промени, които да доведат до "прераждане" на цялата марка.
Бившата Пош Спайс ще намали средната продажна цена на роклите си с почти 40 процента, обединявайки основната си луксозна линия с по-достъпната такава, за да може хората, които до този момент не са имали възможност да си позволят нещо от Бекъм, да го направят.
На пръв поглед малката стъпка е част от адаптирането към новата реалност в модната индустрия и главният изпълнителен директор на лейбъла потвърждава това. "Излизаме от пандемията с хибриден начин на живот и устойчиво бъдеще за марката", коментира Мари Лебланк де Рейнис.
Поставянето на нова ценова структура и консолидирането на колекциите има за цел да разшири клиентската база на дизайнерската къща, защото техните клиенти винаги са били "умни и търсещи съотношение между цена и качество."
По-рано тази седмица Виктория представи и ризорт колекцията си за 2022 г., която е наситена с изненадващо много цветове и категорично ще накара потребителите да добавят модели от нея в количката.