Кейт Мос е новото лице на SKIMS

Супермоделът приема с широко отворени ръце поканата да се присъедини към новата рекламна кампания на бранда.

Ким Кардашиян често се спира на атрактивни, но същевременно релевантни решения за рекламните кампании на своя бранд SKIMS и лятната такава не е изключение.

Супермоделът и модна икона Кейт Мос е главното действащо лице в новите кадри, промотиращи широка гама продукти, които атакуват пазара на 15 юли.

"За пръв път срещнах Кейт през 2014 г. през Рикардо Тиши и моментално бях поразена от чувството ѝ за хумор, от нейната автентична и класическа красота. Оттогава сме приятели", споделя средната сестра от първото семейство на Калабасас.

Мос, превърнала се в категорична икона, споделя, че е фен на бранда още от първия му ден под светлината на прожекторите. "Това, което Ким прави с марката е толкова свежо и модерно. Тя кара жените да носят бельо, което им пасва идеално. Аз го нося, дъщеря ми го носи, дори майка ми го носи."

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X