Връзката между Клаудия Шифър и фамилията Версаче датира от много години и продължава да е силна и до днес. Именно Versace помогна на модела да затвърди името си на модния подиум през 90-те.
Миналия септември Клаудия пък бе тази, която закри шоуто на модната марка в Милано. Затова и не е учудващо, че именно Шифър е водещото лице на рекламната кампания на лейбъла за пролет-лято 2024 г., заедно с Лоли Бахия, Мона Тугаард, Фернандо Линдез, Ноа Туматароа, Менг Ючи и Лиу Уен. Донатела описва немския модел с думата "легендарна".
"Силата на тези невероятни жени, облечени в емблематични домашни силуети и материи", каза главният творчески директор на италианската луксозна марка. "Лоли, Мона и нашата легендарна Клаудия! Това е всичко, което обичам в модата. Разбира се... Това е Версаче!"
Кампанията, която дебютира в четвъртък, беше заснета от известният фотограф Мерт Алас. На кадъра, с който дизайнерката промотира новата си колекция, се вижда Шифър, облечена в дълга сатенена рокля на ромбове в сиво и зелено, с каквато закри ревюто на марката миналата година. На други кадри виждаме модела в розов костюм. А Донатела е категорична, че нейната муза е "силна жена с нотка сладост".