Фотография: Profimedia
Шоуто на Stella McCartney на Седмица на модата в Париж определено остави различно впечатление.
На представянето на колекцията, на всяка седалка бяха поставени капачките "About F–king Time" заедно с копие на The Stella Times, вестник, който подробно описва осъзнатия подход на британската дизайнерка към лукса и нейните постижения. Колекцията за пролетта на 2025 г. е реализирана с 91 процента устойчиви материали. Някои от гостите пък се показаха с новата чанта на марката - Ryder, която е 100 процента веган, с горна дръжка и скосен гръб, вдъхновен от коня без седло – едно от любимите животни на дизайнерката, която обожава всички животни, включително и птиците.
Птици, пчели, дъждовни превалявания... всичко пренасяше гостите в новия пролетно-летен сезон.
Колекцията уверено съчетава мъжествени архетипи — силно оформени сака, райе, и свободни дънки — с по-секси елементи: прилепнали трикотажни рокли и бандо топове или прозрачни, сексапилни рокли. Известната дизайнерка е минималистка по сърце и добавя драма към дрехите си с обем, блясък, висящи ленти и много оформени талии. Аксесоарите пък са от мини размер до размер на микровълнова фурна.
Относно слоганът "About F–king Time", който тя носи през далечната 1999 г. и го въстановява сега, Маккартни споделя, че иска да обърне внимание върху екологичните проблеми. "Време е да спрем да убиваме животни в полза на модата", категорична е тя. "Около един и половина милиарда птици се убиват за мода годишно... Поради някаква причина никой не харесва кравите, но птиците? Всички обичат птиците." Затова нито едно перо не беше използвано за колекцията на McCartney. Вместо това има гълъби, принтирани на ефирни копринени рокли, а пухкави бомбер якета, наподобяващи пухкави пилета, са направени от рециклирани пластмасови бутилки.